Archivo por meses: diciembre 2018

CONCIERTO DE NAVIDAD – CONCERT DE NADAL

TRIPTICO CONCIERTO.indd

El próximo miércoles 19 de diciembre a las 19h tendrá lugar en el Auditorio y Palacio de Congresos de Castellón el concierto de Navidad del Conservatorio.
La Orquesta Sinfónica y el Coro del Conservatorio Profesional de Música “Mestre Tàrrega” dirigidos por D. Santiago Mollar y D. Josep Martí respectivamente, interpretarán obras de música tradicional sud africana, andaluza y valenciana, así como obras tradicionales navideñas.

La entrada será libre hasta completar aforo.
¡¡Estais todos invitados!!

Dimecres que ve 19 de desembre a les 19h tindrà lloc en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló el concert de Nadal del Conservatori.
L’Orquestra Simfònica i el Cor del Conservatori Professional de Música “Mestre Tàrrega” dirigits per D. Santiago Mollar i D. Josep Martí respectivament, interpretaran obres de música tradicional sud afrIcana, andalusa i valenciana, així com obres tradicionals nadalenques.

L’entrada serà lliure fins a completar aforament.

Esteu tots convidats!!

Masterclass Alí Arango Ganador del LII Certamen Internacional de Guitarra “Francisco Tárrega” (Benicasim 2018)

El pasado martes 4 de diciembre se celebró la masterclass de Alí Arango, en el salón de actos “Juan Ramón Herrero” de nuestro centro con una alta participación de alumnos de guitarra y de público en general.

Después de la presentación del director del centro, el maestro Arango comenzó a escuchar a algunos de los alumnos oficiales de grado profesional (participaron Arnau Agost, Sergio Babiloni, Ferran Clausell, Agustí Peris, Lucian Tanasescu, Irene García y Damián Cabedo). Tras la interpretación de las piezas elegidas por los alumnos, el maestro les daba pautas para mejorar técnica y expresivamente, y aprovechaba cada oportunidad para dirigirse al resto de los asistentes y enlazar con cuestiones generales de posición, técnica, formas de estudio, fraseo, interpretación, pulsación, uñas… y todo lo que consideraba oportuno para con tan poco tiempo dejar la máxima huella.

Ni que decir tiene que fue aplaudido largamente por la gran calidad de su exposición, por los ejemplos musicales que interpretó para ilustrarla y por su gran cercanía y amabilidad para con los alumnos.

Una oportunidad única para nuestro conservatorio promovida por José Morales, a los compañeros de la asignatura de guitarra Manuel Torada, Ana Archilés y Rafa Antón.

Dimarts passat 4 de desembre es va celebrar la masterclass d’Alí Arango, en la sala d’actes “Juan Ramón Herrero” del nostre centre amb una alta participació d’alumnes de guitarra i de públic en general.

Després de la presentació del director del centre, el mestre Arango va començar a escoltar a alguns dels alumnes oficials de grau professional (van participar Arnau Agost, Sergio Babiloni, Ferran Clausell, Agustí Peris, Lucian Tanasescu, Irene García i Damián Cabedo) . Després de la interpretació de les peces triades pels alumnes, el mestre els donava pautes per a millorar tècnica i expressivament, i aprofitava cada oportunitat per a dirigir-se a la resta dels assistents i enllaçar amb qüestions generals de posició, tècnica, formes d’estudi, fraseig, interpretació, pulsació, ungles… i tot el que considerava oportú amb tan poc de temps deixar la màxima empremta.

No cal ni dir-ho que va ser aplaudit llargament per la gran qualitat de la seua exposició, pels exemples musicals que va interpretar per a il·lustrar-la i per la seua gran proximitat i amabilitat amb els alumnes.

Una oportunitat única per al nostre conservatori promoguda per José Morales, als companys de l’assignatura de guitarra Manuel Torada, Ana Archilés i Rafa Antón.

34a3c570-3f27-4584-b6fb-2c2168f792aa

484d06bf-0b81-4ccf-a130-01ce1c0448fc