El alumno de piano Pascual Safont Melchor becado por la Fundación Albéniz

El alumno de piano del Conservatorio Pascual Safont Melchor fue becado por la Fundación Albéniz para asistir al curso de verano en la Escuela Superior Reina Sofia en Madrid, durante la primera quincena del mes de julio. Ha participado de forma activa, tanto en las clases como en el concierto de final de curso en el Auditorio Sony de la Escuela Reina Sofia consiguiendo una ovación del público asistente.

L’alumne de piano del Conservatori Pascual Safont Melchor va ser becat per la Fundació Albéniz per a assistir al curs d’estiu en l’Escola Superior Reina Sofia a Madrid, durant la primera quinzena del mes de juliol. Ha participat de forma activa, tant en les classes com en el concert de final de curs en l’Auditori Sony de l’Escola Reina Sofia aconseguint una ovació del públic assistent.

img-20170724-wa0006