LOS ALUMNOS DEL CONSERVATORIO EN EL CONCIERTO DEL PIANISTA JOAQUÍN ACHÚCARRO

Esta tarde a las 19:30h los alumnos del departamento de piano irán al Auditori i Palau de Congressos de Castelló a ver el concierto de Joaquín Achúcarro. El pianista bilbaíno es una de las grandes figuras del panorama internacional. Después del concierto nuestros alumnos tendrán un encuentro con el señor Achúcarro, donde el pianista podrá compartir sus experiencias con los jóvenes estudiantes.

Esta vesprada a les 19:30h els alumnes del departament de piano aniran a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló a veure el concert de Joaquín Achúcarro. El pianista bilbaí és una de les grans figures del panorama internacional. Desprès del concert els nostres alumnes tindran una trobada amb el senyor Achúcarro, on el pianista podrà compartir les seues experiències amb els jóvens estudiants.