LOS ALUMNOS DEL CONSERVATORI MESTRE TÀRREGA CON EL MAESTRO JOAQUÍN ACHUCARRO

Los alumnos del Conservatori Mestre Tàrrega de Castelló disfrutaron anoche del concierto del gran pianista bilbaino Joaquín Achúcarro. El pianista interpretó una primera parte de música romántica (Chopin y Brahms en cuyas variaciones su pudo vislumbrar la influencia que Clara Schumann en sus obras) y una segunda parte de la primera mitad del siglo XX (Ravel, Granados, Rachmaninov)

Agradecer tanto a los responsables del Auditorio como al propio artista por la charla ofrecida posterior al concierto, a nuestros alumnos.

Els alumnes del Conservatori Mestre Tàrrega de Castelló van disfrutar anit del concert del gran pianista bilbaí Joaquín Achúcarro. El pianista va interpretar una primera part de música romàntica (Chopin i Brahms en les variacions el seu de la qual va poder albirar la influència que Clara Schumann en les seues obres) i una segona part de la primera mitat del segle XX (Ravel, Magraners, Rachmaninov)

Agrair tant als responsables de l’Auditori com al propi artista per la xarrada oferida posterior al concert, als nostres alumnes.

img-20171024-wa0008

img-20171024-wa0011