CONCERT DEL VIOLINISTA DANIEL ROWLAND

Hoy a las 19:30h los alumnos de violín y piano del Conservatorio han disfrutado del concierto que el violinista Daniel Rowland y la pianista Natacha Kudritskaya han dado en el Auditori i Palau de Congressos de Castelló. Todo un lujo, ya que el violinista inglés es el primer violín del Brodsky Quartet, uno de los cuartetos de cuerda mas importantes del panorama internacional.
El concierto ha comenzado por el clasicismo de Mozart, pasando por la música del s.XX de Enescu y Milhaud, para finalizar con la famosa sonata para violín y piano de Cesar Franck.

Posteriormente al concierto han podido tener una charla con los músicos. Agradecer tanto al auditorio como a los músicos está enriquecedora charla!!

Hui a les 19:30h els alumnes de violí i piano del Conservatori han disfrutat del concert que el violinista Daniel Rowland i la pianista Natacha Kudritskaya han donat en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló. Tot un luxe, ja que el violinista anglés és el primer violí del Brodsky Quartet, un dels quartets de corda mes importants del panorama internacional. El concert ha començat pel classicisme de Mozart, passant per la música del s.XX d’Enescu i Milhaud, per a finalitzar amb la famosa sonata per a violí i piano de Cessar Franck. Posteriorment al concert han pogut tindre una xarrada amb els músics. Agrair tant a l’auditori com als músics està enriquidora xarrada!!

auditorio-violin2