Enhorabuena a Irene García Escoín

Damos la enhorabuena a nuestra alumna Irene García Escoín, que a principios de mes quedó la tercera en el Concurso Tàrrega para jóvenes guitarristas.
Irene cursa segundo de enseñanazas elementales y es alumna de nuestra profesora y guitarrista Ana Maria Archilés.

Donem l’enhorabona a la nostra alumna Irene García Escoín, que a principis de mes va quedar la tercera en el Concurs Tàrrega per a jóvens guitarristes. Irene cursa segon d’enseñanazas elementals i és alumna de la nostra professora i guitarrista Ana Maria Archilés.