RECITAL DE LOS ALUMNOS DE PIANO EN VILA-REAL

Ayer sábado 24 de febrero, los alumnos del departamento de piano realizaron un recital de piano en el salón de actos de La Caixa Rural de Vila-Real.

El recital organizado conjuntamente entre el Conservatorio Profesional de Música Mestre Tàrrega de Castelló y el Ayuntamiento de Vila-Real y la Fundació Caixa Rural de Vila-Real, es fruto de una colaboración que dura mas de 8 años. Un encuentro perfecto para los futuros músicos, ya que tienen la oportundad de enseñar todo aquello que han aprendido durante el curso.

Ahir dissabte 24 de febrer, els alumnes del departament de piano van realitzar un recital de piano en la sala d’actes de La Caixa Rural de Vila-Real.

El recital organitzat conjuntament entre el Conservatori Professional de Música Mestre Tàrrega de Castelló i l’Ajuntament de Vila-Real i la Fundació Caixa Rural de Vila-Real, és fruit d’una col·laboració que dura mes de 8 anys. Una trobada perfecta per als futurs músics, ja que tenen l’oportundad d’ensenyar tot allò que han aprés durant el curs.

img_20180225_125146

img_20180225_125205