Nuestros alumnos en la libreria Babel

El pasado martes día 24 de abril , dentro del ciclo de conferencias y conciertos que organiza la librería Babel y en el cual participan los alumnos de Camara de nuestro conservatorio, actuaron dos grupos de clarinetes de la asignatura de Camara del profesor Ricard Casañ. En el concierto interpretaron obras de JS Bach y Telemman que fueron disfrutadas por el público asistente al evento.

Dimarts passat dia 24 d’abril , dins del cicle de conferències i concerts que organitza la llibreria Babel i en el qual participen els alumnes de Cambra del nostre conservatori ,actuaron dos grups de clarinets de l’assignatura de Cambra del professor Ricard Casañ. En el concert van interpretar obres de JS Bach i Telemman que van ser disfrutades pel públic assistent a l’esdeveniment.

img-20180504-wa0001

img-20180504-wa0002