Alumnes amb Premis Extraordinaris al rendiment acadèmic al Conservatori

Des del Conservatori volem felicitar a l’alumna de flauta i piano IRENE CONSTANT BLASCO pel Premi Extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) que li va ser otorgat el passat mes de novembre corresponent al passat curs escolar 2011/2012. Actualment, Irene estudia Primer Curs de Batxillerat Científic a l’IES Jaume I de Borriana, Cinqué Curs d’Ensenyances Professionals de Flauta i Primer Curs d’Ensenyances Professionals de Piano al Conservatori. Enhorabona!

Tanmateix també felicitem a l’alumne de piano MARC MARTÍ SABATE pel Premi Extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) que li va ser otorgat el curs passat, corresponent al curs escolar 2010/2011. Actualment, Marc estudia Segón Curs de Batxillerat Científic al IES Matilde Salvador i Cinqué Curs d’Ensenyances Professionals de Piano. Enhorabona!